«Walk Your Tuna»:Το νέο παιχνίδι των social media που θα σαρώσει

της Ελευθερίας Καραμπίνη

1016

«Walk your Tuna» είναι ο τίτλος του νέου παιχνιδιού στο Instagram, όπου οι χρήστες μπορούν να ταξιδέψουν μέχρι τη Πόλη του Φωτός και να επισκεφτούν διάσημα αξιοθέατα και μνημεία του Παρισιού!

Ο γαλλικός οίκος υποδημάτων και αξεσουάρ, Roger Vivier λάνσαρε πριν από λίγες ημέρες το νέο αυτό ιντερνετικό παιχνίδι, το οποίο είναι βασισμένο στη ιδέα του διευθυντή δημιουργικού, Gherardo Felloni.

Οι χρήστες επιλέγουν το χαρακτήρα που θέλουν και περνάνε μέσα από τους δρόμους του Παρισιού προσπαθώντας να αποφύγουν εμπόδια και να κερδίσουν πόντους!

Σύμφωνα με το WWD, οι χρήστες χρησιμοποιώντας ένα φίλτρο του Instagram, παίρνουν ένα από τα τέσσερα πρόσωπα που φαντάστηκε ο Felloni και ζωντανεύουν  από τον καλλιτέχνη και εικονογράφο της Νότιας Κορέας, Kim Yong Oh.

Οι χρήστες του παιχνιδιού βγάζουν μια selfie για να μπορέσουν να τη χρησιμοποιήσουν ως πρόσωπο του χαρακτήρα που επιλέγουν!

Οι χαρακτήρες ποικίλουν δίνοντας την επιλογή στους χρήστες να διαλέξουν ανάμεσα σε μια γάτα, αστέρι ταινίας, DJ ή την διάσημη εκκεντρική «γιαγιά» των Βερσαλλιών!

Παράλληλα μπορούν να ελέγχουν το χαρακτήρα τους αναβοσβήνοντας το και δίνοντας στο χαρακτήρα την αίσθηση του Instagram, Tuna The Dog, που έχει εμφανιστεί στο παρελθόν σε καμπάνιες του Γάλλου σχεδιαστή!

Δοκιμάστε το…

Δείτε εδώ τις σχετικές αναρτήσεις