Η UNICEF δίνει οδηγίες για την ενίσχυση της ψυχολογίας των παιδιών

557

Σε ανάρτησή της στο facebook η unicef επισημαίνει ότι το lockdown έχει προκαλέσει σημαντική ψυχολογική επιβάρυνση στα παιδιά. Δίνει δε οδηγίες για το πώς μπορούμε να τα βοηθήσουμε.

Σε ανάρτησή της στο facebook η unicef επισημαίνει ότι το lockdown έχει προκαλέσει σημαντική ψυχολογική επιβάρυνση στα παιδιά.

Η πανδημία του κοροναϊού έχει κάνει τον κόσμο πιο τρομακτικό, ειδικά στα μάτια των παιδιών. Επιπλέον, η αιφνίδια διακοπή των καθημερινών δραστηριοτήτων τους προκάλεσε αναστάτωση.

Στη συνέχεια, μετά από μια μακρά ανάπαυλα από το σχολείο, οι μικροί μαθητές κλήθηκαν να επιστρέψουν στα θρανία.

Σε πολλές περιπτώσεις παρατηρήθηκε άρνηση των παιδιών -ακόμη και των μεγαλύτερων σε ηλικία- να επιστρέψουν στο σχολείο. Μαθητές όλων των ηλικιών χρησιμοποίησαν όλων των ειδών τις δικαιολογίες ή επιχειρήματα γιατί δεν θέλουν να πάνε στο σχολείο.

Στην πραγματικότητα όμως πρόκειται για υποσυνείδητο άγχος που αντικατοπτρίζει την ψυχολογική επιβάρυνση που έχει προκαλέσει στα παιδιά η πανδημία και ο εγκλεισμός στο σπίτι.

 

Δεν είναι κάτι που πρέπει να πάρουμε αψήφιστα ακόμη και κι αν τελειώνει επί της ουσίας η φετινή σχολική χρονιά.

Κι αυτό διότι η υπόθεση του κοροναϊού δεν έχει τελειώσει· μάλιστα βρισκόμαστε μπροστά στο ενδεχόμενο δεύτερου κύματος. Και αυτό μπορεί να συμπέσει με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς τον Σεπτέμβριο, οπότε οι αντιδράσεις των μικρών μαθητών δεν αποκλείεται να επαναληφθούν.

Καλό είναι, λοιπόν, να έχουμε κατά νου ότι τα παιδιά μας μπορεί να χρειαστούν ψυχολογική στήριξη για να επιστρέψουν ομαλά στο σχολείο και τις καθημερινές δραστηριότητες εκτός σπιτιού.

Η unicef ανήρτησε στο facebook αναλυτικό οδηγό για το πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά σε αυτήν την προσπάθεια επανένταξής τους, ειδικά στο σχολικό περιβάλλον.

Πηγή: In.gr