Όσκαρ: Ύστερα από το «χαστούκι-γκέιτ» η Τζέιντα Σμιθ μιλά για «γιατρειά» και o πρώην εραστής της για… ειρήνη

157

jada

Ο καλλιτέχνης της R’n’B Όγκαστ Αλσίνα πήρε εμμέσως θέση στην υπόθεση γράφοντας στον δικής του επινόησης γλωσσικό κώδικα ότι πρέπει να επιλέγουμε την ειρήνη και τη θεραπεία κ.λπ

Με μια new age έμπνευσης, αφαιρετική και ειρηνιστική ανάρτηση στο Instagram, η Τζέιντα Πίνκετ Σμιθ θέλησε να εκφράσει τη δική της άποψη για το, ήδη διαβόητο, επεισόδιο με το χαστούκι στην τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ. Συγκεκριμένα, η Τζέιντα έγραψε ότι «αυτή, είναι μια εποχή γιατρειάς. Κι εγώ είμαι εδώ γι’ αυτό». Ως προς την ερμηνεία των δύο προτάσεων και το τι ακριβώς εννοεί με το μήνυμά της η Τζέιντα Πίνκετ Σμιθ, κανείς δεν μπορεί να είναι βέβαιος -εκτός, φυσικά, από την ίδιαν.

Ποιος χρειάζεται θεραπεία; Η ίδια για την δερματική πάθηση της αλωπεκίας; Ή μήπως ο σύζυγός της, Γουίλ Σμιθ, ο «άντρας παλαιάς κοπής» που δέρνει όποιον διανοηθεί να πειράξει τη γυναίκα του; Εκτός εάν η Τζέιντα είχε στο μυαλό της τον ανυπόφορο χιουμορίστα Κρις Ροκ, τον αποδέκτη της σφαλιάρας από την ευμεγέθη παλάμη του Γουίλ Σμιθ. Να αναφερόταν, άραγε, στον Βλαντίμιρ Πούτιν;

Το πιθανότερο είναι όμως ότι με τη «γιατρειά» (healing) η Τζέιντα Πίνκετ Σμιθ εννοεί ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι στο περιστατικό χρήζουν κάποιου είδους θεραπείας ή βρίσκονται ήδη σε διαδικασία αποκατάστασης της υγείας τους, από σωματικής και πνευματικής/ψυχικής άποψης.

Από τη δημόσια τοποθέτηση της Τζέιντα, το μόνο που φαίνεται ότι δεν είναι αμφίσημο, αφορά στο ρόλο που η ίδια αναθέτει στον εαυτό της: «Εγώ είμαι εδώ για τη γιατρειά» διακηρύσσει -με άλλα λόγια- η γυναίκα, για χάρη της οποίας έπεσε ένα από τα πλέον διάσημα χαστούκια στην ιστορία της διεθνούς show biz.

Στα καθ’ ημάς, αν χρειάζεται κάποια αναλογία, χάριν της σύγκρισης με την αυθόρμητη αντίδραση του Γουίλ Σμιθ όταν ο γελοίος Κρις Ροκ θέλησε να αστειευτεί παραβιάζοντας -προφανώς εξ επίτηδες- τα όρια της ευπρέπειας για το γυμνό κρανίο της Τζέιντα, θα ήταν οι κλασικές και μνημειώδεις σκηνές του ελληνικού κινηματογράφου. Όπως πχ το χαστούκι του Διονύση Παπαγιαννόπουλου στην αξεπέραστη «Πάστα Φλώρα» (Μαίρη Αρώνη) ή του Δημήτρη Παπαμιχαήλ στην άτακτη μαθήτρια Αλίκη Βουγιουκλάκη. Οι αντίστοιχες ταινίες δεν χρειάζονται καν άμεσης μνείας.

Ωστόσο, τη διευρυμένη αντίληψη της Τζέιντα Πίνκετ Σμιθ για την αξία της θεραπείας, ιδιαίτερα κατά την τρέχουσα χρονική συγκυρία, φαίνεται να προσυπογράφει ο περιστασιακός πρώην εραστής της, ο καλλιτέχνης της R’n’B Όγκαστ Αλσίνα. Ο οποίος θέλησε και αυτός να παρέμβει στο σάλο του «χαστούκι-γκέιτ», επίσης μέσω Instagram, γράφοντας στον δικής του επινόησης γλωσσικό κώδικα ότι πρέπει να επιλέγουμε την ειρήνη και τη θεραπεία κ.λπ. Η επιλογή της ίδιας λέξης (healing) μάλλον δεν οφείλεται σε σύμπτωση, αν και είναι σαφές ότι ο Αλσίνα δεν επιθυμεί να αντιπαρατεθεί απευθείας με τον Γουίλ Σμιθ και προτιμά να επικρίνει διακριτικά τη χειροδικία εις βάρος του Κρις Ροκ. Εξάλλου, ο ίδιος ο Σμιθ εκ των υστέρων και αφού κέρδισε το Όσκαρ, ζήτησε δημοσίως συγγνώμη από τον Κρις Ροκ για την παραφορά του, αναφέροντας ότι η πράξη του ήταν «τοξική και καταστροφική».

Πηγή: Πρώτο Θέμα