Μαντόνα: Η κόρη της συμμετέχει σε καμπάνια που δημιουργήθηκε με τεχνητή νοημοσύνη

204

lourdes-43423

Δείτε τη φωτογράφιση της Λούρδη Λεόν

Η κόρη της ΜαντόναΛούρδη Λεόν, συμμετείχε στην καμπάνια της Coca-Cola Y3000 Zero Sugar, που δημιουργήθηκε με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης.

Το 27χρονο μοντέλο, γνωστό από τα εξώφυλλα της Vogue και τις πασαρέλες του Versace, απέπνεε στυλ κρατώντας το τελευταίο κουτάκι αναψυκτικού της εταιρείας. Φορώντας ένα cropped ασημένιο τοπ, ένα distressed τζιν, γαλάζια σκιά ματιών, ένα ασημένιο δαχτυλίδι στον αφαλό και μια λευκή ζώνη με καρφιά, πόζαρε για τη φωτογράφιση, συμπληρώνοντας την εμφάνισή της με χαλαρούς κυματισμούς στα μακριά κορακί μαλλιά της.

Οι εικόνες που δημιουργήθηκαν μέσω τεχνητής νοημοσύνης έδειχναν διάφορες εκδοχές του εαυτού της με αντίστοιχα ρούχα.

Η Λούρδη μοιράστηκε τις φωτογραφίες στο Instagram, αποδίδοντας τα εύσημα στην Ολίβια Ρίτσαρντσον για τη δημιουργική διεύθυνση και τη φωτογραφία.

Δείτε τις φωτογραφίες

402661472_851293633210432_3745568856168943425_n
401409014_253917077672633_1558605261414303922_n

Παράλληλα με την επιτυχία της στο μόντελινγκ, πρόσφατα επιχείρησε να ασχοληθεί με το τραγούδι και το χορό, κυκλοφορώντας ένα single με τίτλο «Spelling» ως φόρο τιμής στο εμβληματικό κομμάτι της μητέρας της, «Frozen». Η σχέση της Μαντόνα με τη Λούρδη είναι εμφανής στο τραγούδι της «Little Star» του 1998, το οποίο είναι αφιερωμένο στο μεγαλύτερο παιδί της.