Οι υπεύθυνοι του help desk υπογράμμισαν ότι, παρά τις απροσδόκητες συνθήκες που προκάλεσε η φωτιά, οι τουρίστες είναι ήρεμοι – «Μας ευχαριστούσαν διαρκώς»
Η λειτουργία του αεροδρομίου της Ρόδου παραπέμπει πλέον σε συνθήκες ομαλότητας και οι επισκέπτες από το εξωτερικό εξυπηρετούνται απρόσκοπτα, χωρίς να υπάρχουν προβλήματα στις αναχωρήσεις, όπως ενημέρωσαν ανώτατα στελέχη του αερολιμένα «Διαγόρας» την υφυπουργό Τουρισμού Έλενα Ράπτη.
Η υφυπουργός επισκέφτηκε το ειδικό γραφείο στήριξης που συστάθηκε στο αεροδρόμιο ώστε να διευκολύνει τουρίστες από το εξωτερικό, όπου ενημερώθηκε για τη βοήθεια που έχει παρασχεθεί στους ταξιδιώτες, όχι μόνον αυτούς που έχασαν τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα αλλά και όσους ήθελαν να επικοινωνήσουν με τις αρχές της χώρας τους ή αναζητούσαν πληροφορίες για τις πτήσεις τους.
Οι υπεύθυνοι του help desk υπογράμμισαν μάλιστα ότι, παρά τις απροσδόκητες συνθήκες που προκάλεσε η φωτιά, οι τουρίστες είναι ήρεμοι, «μας ευχαριστούσαν διαρκώς και εξέφρασαν ικανοποίηση».
Η ηγεσία του αεροδρομίου από την πλευρά της ανέφερε ότι, στο πλαίσιο της υποστήριξης των ταξιδιωτών, λειτουργεί ειδική πύλη στον χώρο ελέγχου διαβατηρίων στις αναχωρήσεις, προκειμένου να επιβιβάζονται απρόσκοπτα όσοι δεν διαθέτουν ταξιδιωτικά έγγραφα.
Η κα Ράπτη επισκέφτηκε επίσης την πρώτη από τις δύο αίθουσες – αναπαυτήρια που έχουν δημιουργηθεί στο αεροδρόμιο, με αξιοποίηση των 2.000 ράντζων τα όποια έχει παραδώσει στους χώρους φιλοξενίας και στον αερολιμένα η κυβέρνηση.