Τζένιφερ Λόπεζ: Kακότροπη και με τους συναδέλφους της – Ποιους έχει «θάψει»

95

Jennifer-Lopez-makΟ κατάλογος με τις απρέπειες της Λατίνας σούπερσταρ είναι μακρύς και περιλαμβάνει παράλογες απαιτήσεις από συνεργάτες, απαξιωτική συμπεριφορά προς τον απλό κόσμο και «θάψιμο» συναδέλφων της

Όλοι οι celebrities έχουν παραξενιές- ιδιαίτερα οι Χολιγουντιανοί. Και για όλους «ακούγονται» ιστορίες από ανθρώπους που τους συνάντησαν και κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν την αγένειά τους, ή σε άλλες περιπτώσεις την ευγένειά τους. Από όλους αυτές και όλες τις ιστορίες, ωστόσο, αυτή που ξεχωρίζει είναι η Αμερικανίδα τραγουδίστρια, χορεύτρια και ηθοποιός, Τζένιφερ Λόπεζ, η οποία θρυλείται ότι είναι «ο αγενέστερος άνθρωπος του Λος Άντζελες». Είναι πραγματικά τόσο… τρομακτική η JLO;

Το περιστατικό το οποίο περιέγραψε πρόσφατα Ελληνίδα αεροσυνοδός, κατά το οποίο η Λατίνα (πορτορικανής καταγωγής) σταρ κράτησε το πλήρωμα ενός ολόκληρου αεροσκάφους να την περιμένει –χωρίς ωστόσο κανείς να επιτρέπεται να την κοιτάξει, ή να της μιλήσει- για μιάμιση ώρα (μετά από 16ωρη πτήση) επειδή δεν… μπορούσε να αποφασίσει τι να φορέσει, είναι απλά η κορυφή του παγόβουνου. Η Λόπεζ είναι πρωταγωνίστρια εκατοντάδων ιστοριών (αληθινών και μη) που περιγράφονται από ανθρώπους που συνεργάστηκαν μαζί της.

Η απαίτησή της να είναι (φρεσκο)βαμμένα τα καμαρίνια και τα βεστιάριά της σε συγκεκριμένο λευκό χρώμα και να είναι απολυμασμένα και σφραγισμένα πριν μπει, είναι κάτι «συνηθισμένο» στους κύκλους των σούπερ σταρ και, εν πολλοίς αποδεκτό. Τα υπόλοιπα, ωστόσο, δεν είναι. Όπως το γεγονός ότι απαίτησε να κλείσει ένα ολόκληρο πολυκατάστημα για να… αγοράσει ένα κουτί τσίχλες. Και κυρίως ο όρος που βάζει ως στάνταρ στα συμβόλαιά της το προσωπικό να μην την κοιτά στο πρόσωπο και να μην της απευθύνει το λόγο.

Υπάρχουν κάποιοι που το αψηφούν. Όπως ο σωματοφύλακας σε συναυλιακό χώρο ο οποίος… τόλμησε να την κοιτάξει στα μάτια πριν μπει στο καμαρίνι της. Η Λόπεζ κάλεσε τη βοηθό της, άρχισε να της ουρλιάζει για το «περιστατικό» σαν ο σωματοφύλακας να μην ήταν μπροστά. Και δεν σταμάτησε μέχρι αυτός να απολυθεί και να αντικατασταθεί από μια γυναίκα.

Κάποιοι άλλοι δεν το αψηφούν. Για παράδειγμα, περιγράφει άτομο που εργάστηκε ως βοηθός στην ομάδα της, οι οδηγίες που είχε για να της πάει το φαγητό στο καμαρίνι, ήταν να μπει κοιτώντας διαρκώς το έδαφος και ποτέ τη Λόπεζ, να αφήσει το φαγητό και να μην πει ούτε λέξη- όπως και έκανε.

Υπάρχουν δεκάδες ιστορίες σχετικά με το πόσο άσχημα συμπεριφέρεται στο προσωπικό που την εξυπηρετεί. Για παράδειγμα, είναι γνωστό ότι σιχαίνεται να αφήνει φιλοδώρημα και ότι συνηθίζει να παίρνει πίσω το φιλοδώρημα που αφήνει ο σύζυγός της, Μπεν Άφλεκ. Ο Χολιγουντιανός πολυεκατομμυριούχος ηθοποιός συχνάζει στα καζίνο για να διασκεδάζει, όπου αφήνει μεγάλα φιλοδωρήματα. Όταν γυρνά την πλάτη του, η (επίσης πολυεκατομμυριούχος) Λόπεζ τα… παίρνει πίσω. Χαρακτηριστικό είναι το περιστατικό που ο Άφλεκ άφησε ως tip μια μάρκα 10.000 δολαρίων στο προσωπικό, την οποία η Λόπεζ με μία των… 100 δολαρίων.

Ο Άφλεκ, σύμφωνα με το προσωπικό του καζίνο, δεν είπε τίποτα, όμως μερικές ημέρες αργότερα έστειλε 25.000 δολάρια που ζήτησε να δοθούν ως φιλοδώρημα στο προσωπικό που τον εξυπηρέτησε, μαζί με τη συγνώμη του. Σε άλλο περιστατικό, μετά από πάρτι στο σπίτι τους, ο Άφλεκ άφησε 500 δολάρια φιλοδώρημα στους σερβιτόρους, το οποίο η Λόπεζ «άλλαξε» με ένα πενηντάρικο. Ομοίως, οι τέσσερις στρίπερ σε strip club, τις οποίες η Λόπεζ απασχόλησε για μια βραδιά «βομβαρδίζοντάς» τις με ερωτήσεις (ώστε να αποκτήσει την απαιτούμενη εμπειρία για την ταινία “Hustler” που θα γύριζε) κλήθηκαν να μοιραστούν… 50 δολάρια.

Το τελευταίο διάστημα ιδιαίτερα, η Λόπεζ έχει μπει στο στόχαστρο επειδή συνηθίζει να λέει ότι παραμένει η «Jenny from the block», δηλαδή εκείνο το απλό κορίτσι της γειτονιάς, που στα 90s έμενε στο Μπρονξ και πηγαινοερχόταν με το τρένο 6 (εξ ου και ο τίτλος του πρώτου της άλμπουμ) στο Μανχάταν για να δουλέψει. Όμως οι άνθρωποι της γειτονιάς της λένε ότι δεν έχει εμφανιστεί ποτέ, δεν έχει κάνει ποτέ κάτι για την τοπική κοινότητα και ότι, όταν τα σχολεία του Μπρονξ την ικέτευαν να κάνει μια δωρεά για να τα γλιτώσει από το λουκέτο, εκείνη τα αγνόησε.

Αν η φήμη της ότι συμπεριφέρεται ως ντίβα, ή ως «μεσαιωνική βασίλισσα σε ταπεινούς χωρικούς» στο προσωπικό που την εξυπηρετεί ή τους θαυμαστές της είναι κακή, ακόμα χειρότερη είναι αυτή που έχει ανάμεσα στους Χολιγουντιανούς σταρ. Άλλωστε, έχει για όλους έναν κακό λόγο… χωρίς λόγο.

Για την Κάμερον Ντίαζ έχει πει ότι είναι «ένα τυχερό μοντέλο που της δόθηκαν πολλές ευκαιρίες με τις οποίες θα ήθελα απλώς να είχε κάνει περισσότερα. Είναι όμορφη και έχει εξαιρετική παρουσία, όμως, και στο Ο γάμος του καλύτερου μού φίλου σκέφτηκα ότι όταν έχει καλό σκηνοθέτη, μπορεί να είναι καλή».

Για τη Γκουίνεθ Πάλτροου: «Πες μου σε τι έχει παίξει; Ορκίζομαι στο Θεό, δεν θυμάμαι τίποτα από όσα έχει παίξει. Κάποιοι άνθρωποι γίνονται διάσημοι από τύχη. Έχω ακούσει περισσότερα για εκείνη και τον Μπραντ Πιτ παρά για τη δουλειά της».

Για τη Σάλμα Χάγιεκ ότι «είμαστε δυο διαφορετικοί κόσμοι. Εκείνη είναι μια σεξοβόμβα και τέτοιους ρόλους κάνει. Εγώ κάνω όλων των ειδών τα διαφορετικά πράγματα. Με κάνει να γελάω όταν λέει ότι της προτάθηκε η Selena, κάτι που ήταν ένα απόλυτο ψέμα. Αν αυτό είναι που κάνει για να αποκτήσει δημοσιότητα, τότε αυτό είναι το θέμα της. Η Columbia μου πρότεινε να διαλέξω ανάμεσα στο Fools Rush In και το Anaconda, αλλά επέλεξα το διασκεδαστικό B-movie, επειδή το σενάριο του Fools δεν ήταν αρκετά δυνατό».

Για τη Γουινόνα Ράιντερ ότι «δεν ήμουν ποτέ μεγάλη θαυμάστριά της. Στο Χόλιγουντ τη σέβονται, είναι υποψήφια για Όσκαρ, αλλά δεν έχω ακούσει ποτέ κανέναν στο κοινό ή στους φίλους μου να λέει: “Ω, την αγαπώ”. Είναι χαριτωμένη και ταλαντούχα, όμως, και θα μου άρεσε μόνο και μόνο επειδή μοιάζει με τη μεγαλύτερη αδελφή μου, τη Λέσλι».

Ενώ για τη Μαντόνα: «Νομίζω ότι είναι σπουδαία ερμηνεύτρια; Ναι. Νομίζω ότι είναι σπουδαία ηθοποιός; Όχι. Η υποκριτική είναι αυτό που κάνω εγώ και είμαι σκληρή κριτής». Το δε 2020, στο Superbowl «εξέφρασε τη δυσφορία» της επειδή θα μοιραζόταν τη σκηνή με τη Σακίρα-όταν αυτή δήλωνε ενθουσιασμένη που θα τραγουδήσει με τη Λόπεζ (παρότι η Κολομβιανή τραγουδίστρια είχε μεγαλύτερες πωλήσεις από την Αμερικανίδα).

Από την άλλη, η ίδια αναρωτιέται γιατί η έτερη ερμηνεύτρια Μαράια Κάρεϊ της έχει επιτεθεί δημοσίως λέγοντας ότι «δεν ξέρω καν ποια είναι». Κι αυτό γιατί είναι γνωστό ότι στις αρχές των 00s, όταν η Κάρεϊ αποφάσισε να χωρίσει τον κακοποιητικό σύζυγό της, Τόμι Μότολα, εκείνος αποφάσισε να την εκδικηθεί καταστρέφοντας την καριέρα της. Πήρε λοιπόν τα τραγούδια του δίσκου που ετοίμαζε, πρόσθεσε κάποια νέα φωνητικά και τα έβγαλε με την φωνή της Λόπεζ, πριν την Κάρεϊ.

Αυτό με τα φωνητικά, εξοργίζει πολλούς που ζητούν δικαιοσύνη για κάποιες τραγουδίστριες όπως οι Ashanti και Christina Milan που έκαναν τα βασικά φωνητικά στα άλμπουμ της, αλλά δεν αναφέρθηκαν ποτέ, πουθενά. Και αυτό, όχι κατόπιν συμφωνίας, αλλά κάνοντας δοκιμαστικές ηχογραφήσεις για να αποφασιστεί εάν θα χρησιμοποιηθούν, για τις οποίες δεν… προσλήφθηκαν ποτέ, αλλά άκουσαν τις φωνές τους ως Τζένιφερ Λόπεζ…