Ακρίβεια: Μεγάλη αύξηση στις τιμές απορρυπαντικών και χαρτικών – Πώς εντοπίζουμε τις παραπλανητικές προσφορές

337

akriveia-aporipadika

Οι αυξήσεις τιμών στις βασικές κατηγορίες προϊόντων

Με τις τιμές να βρίσκονται στα ύψη σε βασικά αγαθά και την ακρίβεια να «γονατίζει» ολοένα και περισσότερα νοικοκυριά, ο Κυριάκος Μητσοτάκης πραγματοποιεί σήμερα σύσκεψη στο Μαξίμου για τα μέτρα κατά της ακρίβειας.

Αυξημένες οι τιμές απορρυπαντικών και χαρτικών

Τα διαθέσιμα στοιχεία δείχνουν πως η Ελλάδα παραμένει μία από τις ακριβότερες χώρες της Ευρώπης, με τις τιμές σε απορρυπαντικά και χαρτικά να έχουν εκτοξευτεί, όπως καταγράφει ρεπορτάζ του MEGA:

– Υγρό απορρυπαντικό πλυντηρίου ρούχων 50 μεζούρες: 06/2023 αρχική τιμή 20,33€, με προσφορά 10,95€. 01/2024 αρχική τιμή 20,33€, με προσφορά 11,45€

– Σαμπουάν 300ml: 06/2022 5,48€, 06/2023 6,98€, 01/2024 7,18€

– Χαρτί κουζίνας 349gr: 06/2022 3,13€, 06/2023 3,71€, 01/2024 3,92€

– Χαρτί υγείας 3φύλλων 8αρι 760gr: 06/2022 αρχική τιμή 7,20€ προσφορά 3,30€, 06/2023 αρχική τιμή 8,53€ προσφορά 4,55€, 01/2024 αρχική τιμή 8,92€ προσφορά 4,88€.

Πώς εντοπίζουμε τις παραπλανητικές προσφορές

Στο γενικότερο κλίμα της ακρίβειας και της ανάγκη των καταναλωτών να προμηθεύουν όσο το δυνατόν φθηνότερα ό,τι χρειάζονται, μεγάλη προσοχή θα πρέπει να δοθεί σε παραπλανητικές προφορές.

Ενδεικτικά:

– Gel ενεργό χλώριο 1.250 ML: Μία συσκευασία 1,83€, δύο συσκευασίες με έκπτωση 70% στο 2ο προϊόν 4,07€

– Υγρό gel καθαρισμού ρούχων 70 πλύσεις (+7 δώρο) 11,28€, 36 πλύσεις (+36 δώρο) 13,98€

– Αποσκληρυντικό κατά των αλάτων 500M: Μία συσκευασία 2,78€, δύο συσκευασίες με έκπτωση 50% στο 2ο προϊόν 6,67€.

«Έως και 361% φθηνότερα από τον Έλληνα τα πληρώνουν στην Ιρλανδία», λέει, μιλώντας στο MEGA, ο πρόεδρος της ένωσης εργαζομένων καταναλωτών Ελλάδας, Απόστολος Ραυτόπουλος.

Αναφερόμενος στο βρεφικό γάλα, του οποίου η τιμή στην Ελλάδα είναι στα ύψη, σημειώνει ότι οι αρμόδιοι φορείς έχουν ζητήσει από τις βιομηχανίες να ρίξουν την τιμή του κατά 20%.

«Ήταν το πρώτο ενημερωτικό δελτίο το οποίο έβγαλε η επιτροπή ανταγωνισμού (σ.σ. για το βρεφικό γάλα). Αυτό που λένε από την πλευρά τους οι γαλακτοβιομήχανοι είναι ότι έχουμε μικρή αγορά και υπογεννητικότητα και γι’ αυτό δεν μπορούν να πάρουν καλύτερες τιμές».

Σύμφωνα με τον ίδιο, αύξηση τιμής, ταυτόχρονα με τη μείωση ποσότητας, υπάρχει και στα δημητριακά.