Η Γερμανική εταιρεία περνάει το δικό της μήνυμα με το τροποποιημένο λογότυπο της και δείχνει ότι στηρίζει το μέτρο της κοινωνικής αποστασιοποίησης.
Ο κορονοϊός συνεχίζει να εξαπλώνεται ραγδαία, με τα κρούσματα και τους θανάτους να
αυξάνονται καθημερινά. Με αποτέλεσμα το κυριότερο μέτρο που έχουν πάρει οι
περισσότερες χώρες να είναι της κοινωνικής αποστασιοποίησης. Έτσι και η Mercedes-Benz
ακολουθώντας την ενέργεια της Volkswagen και της Audi τροποποίησε το λογότυπα της,
ώστε να περάσει το δικό της κοινωνικό μήνυμα για την σοβαρότητα της κατάστασης και το
πόσο σημαντικό είναι να τηρήσουμε τη κοινωνική αποστασιοποίηση.
Στο πλαίσιο αυτής της κίνησης το αστέρι της γίνεται πιο μικρό, με τις τρεις άκρες του να
έχουν πλέον μία απόσταση από το περίγραμμα του κύκλου. Περνώντας με αυτό το τρόπο το
μήνυμα της, για την απόσταση που θα πρέπει να έχει ο ένας από τον άλλο.
Ευχαριστούμε όσους ακολουθούν τις οδηγίες για social distancing σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Αν συνεργαστούμε και #ΜένουμεΣπίτι, θα κερδίσουμε τη μάχη απέναντι στον ιό. Ευχαριστούμε τον συνάδελφό μας @marcel_lo_loca για τη δημιουργία του λογοτύπου! pic.twitter.com/ZMo4gNl54Z
— Mercedes-Benz Hellas (@MercedesBenzGR) March 31, 2020