VW και Audi τροποποιούν τα λογότυπα τους για την κοινωνική αποστασιοποίηση

του Χρήστου Πρεβεζιάνου

70

Οι δύο Γερμανικές εταιρίες του ομίλου της Volkswagen, περνούν το δικό τους μήνυμα με τα τροποποιημένα λογότυπα τους για την ιδέα της κοινωνικής αποστασιοποίησης.

Ο κορονοϊός πλήττει πάρα πολλές χώρες στον κόσμο και το μέτρο που παίρνουν όλες οι
κυβερνήσεις ώστε να σταματήσουν την εξάπλωση του και να τον καταπολεμήσουν, είναι το
μέτρο της κοινωνικής αποστασιοποίησης. Σε αυτή την προσπάθεια ήρθε να συνδράμει η
Volkswagen και η Audi μέσω των κοινωνικών δικτύων τους, τροποποιώντας τα λογότυπα
τους ώστε να απεικονίσουν αυτή την έννοια και να περάσουν το δικό τους κοινωνικό
μήνυμα για την σοβαρότητα της κατάστασης και το πόσο σημαντικό είναι να τηρήσουμε τη
κοινωνική αποστασιοποίηση.


Στο πλαίσιο αυτής της κίνησης τα γράμματα «V» και «W» απομακρύνονται παραμένοντας
εντός του γνωστού στρογγυλού πλαισίου του λογοτύπου της Volkswagen, ενώ της Audi οι
τέσσερις μέχρι πρότινος τεμνόμενοι κύκλοι της, παίρνουν τις απαραίτητες αποστάσεις.