Το ούζο το Νο1 εξαγόμενο Ελληνικό ποτό στη Γερμανία

Το ούζο κάνει θραύση στη Γερμανία εκεί όπου καταλήγει το 72% των εξαγωγών.

Το ούζο ανέκαθεν αποτελούσε το κυριότερο προϊόν της Ελληνικής ποτοποιίας. Μάλιστα το 2018 κατέλαβε το 72% (σε ποσότητα) του συνολικού όγκου εξαγωγών.

«Μάθαμε τους Γερμανούς να πίνουν ούζο και στη Γερμανία, όχι μόνο στις διακοπές τους», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του ΣΕΑΟΠ, Νίκος Καλογιάννης σε ενημερωτική εκδήλωση.

Η Ελληνική ποτοποιία κόντρα σε όλα τα εμπόδια αναπτύσσεται  και ελπίζει σε ακόμη καλύτερα αποτελέσματα τα επόμενα χρόνια χάρη στην έντονη εξωστρέφεια που την διακρίνει (εξάγεται πάνω από το 67% της παραγωγής). Ναυαρχίδα των εξαγωγών είναι το ούζο, το οποίο παρ’ ότι έχει να ανταγωνισθεί αντίστοιχα ποτά από χώρες όπως η Ιταλία, η Ισπανία, η Γαλλία έχει καταφέρει να καθιερωθεί σε μεγάλες αγορές, όπως η γερμανική.

Συγκεκριμένα οι Γερμανοί καταναλώνουν περισσότερο ούζο (περίπου 1,3 εκατ. κιβώτια) απ’ ό,τι Gin(περίπου 1,2 εκατ. κιβώτια).

Σημαντικές προσπάθειες προώθησης του ούζου, με την βοήθεια τουEnterprise Greeceγίνονται και στις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ αλλά και σε μεγάλες αγορές όπως οι ΗΠΑ, ο Καναδάς και η Αυστραλία, κυρίως ως βασικό συστατικό σε κοκτέιλ. Αξίζει να σημειωθεί πως τα έσοδα από τις εξαγωγές ελληνικών αποσταγμάτων είναι περίπου ίδια με του κρασιού, οι οποίες φέτος αναμένεται να ξεπεράσουν τα 70 εκατ. Ευρώ



Δεν επιτρέπονται τα σχόλια.

Το lay-out.gr θέλει να ακούσει την άποψή σας. Μπορείτε να γράφετε τα σχόλιά σας ελεύθερα, όμως θα επιθυμούσαμε να αποφεύγετε τους υβριστικούς χαρακτηρισμούς. Επίσης, σας παρακαλούμε τα όσα γράφετε να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους.