Τα Jumbo για τον τραυματισμό του 6χρονου: «Ουδέποτε καταγράφηκε τέτοιο περιστατικό» – Ενημερώσαμε τον εισαγγελέα, απαντά η οικογένεια

340

jumbo-12

Το συγκεκριμένο περιστατικό ουδέποτε έχει καταγραφεί, υποστηρίζει η εταιρεία που κάνει λόγο για «οσμή σκανδάλου ή εκβιασμού» – «Θλιβόμαστε ως γονείς που, στον βωμό του κέρδους και υπό το άγχος της απώλειας κερδών, μας παρουσιάζετε ως εκβιαστές και απατεώνες» απαντούν οι γονείς του 6χρονου αγοριού

Με ανακοινώσεις εκατέρωθεν συνεχίζεται το «σίριαλ» που προέκυψε, όταν το protothema.gr έφερε στο φως την υπόθεση μήνυσης των γονέων ενός 6χρονου αγοριού σε βάρος της εταιρείας Jumbo, για τον βαρύ τραυματισμό που υπέστη το παιδάκι τον περασμένο Ιούλιο, όταν θέλησε να πιάσει ένα παιχνίδι και, λόγω ύψους, προσέκρουσε πάνω στα σίδερα κρεμάστρας, τα οποία στερούνταν προστατευτικού καλύμματος.

Ως αποτέλεσμα, τραυματίστηκε βαριά στο αριστερό του μάτι, με αποτέλεσμα να του προκληθεί προσωρινή απώλεια όρασης και να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση.

Οι γονείς κατέθεσαν μήνυση κατά παντός υπευθύνου, ενώ η νομική σύμβουλος της εταιρείας, σε επικοινωνία με το protothema.gr, είπε ότι το συμβάν δεν έχει καταγραφεί. Σύμφωνα, ωστόσο, με την οικογένεια του 6χρονου αγοριού,  επιδόθηκε στις 24/01/2022 στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Μοσχάτο εξώδικη όχληση, μέσω της οποίας γνωστοποιήθηκε η υποβολή της μήνυσης εις βάρος των Jumbo.

Η εταιρεία επανήλθε με ανακοίνωσή της στο καταγγελλόμενο συμβάν, απαντώντας σε όσα υποστήριξε η οικογένεια.

Συγκεκριμένα, οι υπεύθυνοι της γνωστής αλυσίδας καταστημάτων παιχνιδιών αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους:

– Η “καταγγελία” εστάλη στις 24/01/2022, επτά μήνες μετά το υποτιθέμενο συμβάν, ενώ ουδεμία προηγούμενη ενημέρωση υπήρξε νωρίτερα είτε στο κατάστημα, είτε στην εταιρεία.

– Διερευνήσαμε άμεσα την “καταγγελία” ως οφείλαμε και διαπιστώσαμε πως το συγκεκριμένο περιστατικό ουδέποτε έχει καταγραφεί. Διαχρονικά, οποιοδήποτε περιστατικό στα καταστήματά μας καταγράφεται και ακολουθεί άμεση ενημέρωση της εταιρείας από τον υπεύθυνο καταστήματος. Στη συνέχεια, αναλαμβάνει η συνεργαζόμενη ασφαλιστική εταιρεία, ώστε να προβεί στις δέουσες ενέργειες, συμπεριλαμβανομένης της άμεσης επίσκεψης πραγματογνώμονα.

– Παρά ταύτα, με τη γνωστοποίηση του περιστατικού προβήκαμε σε άμεση επικοινωνία με τους νομικούς εκπροσώπους των καταγγελλόντων. Δεν δόθηκε, ωστόσο, στον πραγματογνώμονα οποιαδήποτε πρόσβαση στα στοιχεία που σχετίζονται και τεκμηριώνουν την καταγγελία, έστω και εκ των υστέρων.

– Να σημειώσουμε ότι ο εξοπλισμός και τρόπος έκθεσης των εμπορευμάτων αποτελεί πάγια και ενδεδειγμένη πρακτική σε όλο τον κλάδο, στην Ελλάδα και διεθνώς, και είναι αμετάβλητος από συστάσεως της εταιρείας μας, το 1986.

«Ο χρόνος εμφάνισης της “καταγγελίας”, ο τρόπος προσέγγισης, καθώς και η άρνηση πρόσβασης στα στοιχεία που την τεκμηριώνουν, δημιουργούν υποψίες για την ύπαρξη δόλου, ίσως και απάτης. Είναι λυπηρό ότι στην περίεργη αυτή υπόθεση παρασύρονται και εκπρόσωποι του Τύπου που αγνόησαν πληροφορίες που τους παρείχε η εταιρεία. Σε κάθε περίπτωση, διερευνούμε την εν λόγω αναφορά περαιτέρω και επιφυλασσόμαστε να ασκήσουμε κάθε νόμιμο δικαίωμά μας» καταλήγει η ανακοίνωση των Jumbo.

Διαβάστε περισσότερα στο Πρώτο Θέμα