Στα ύψη ο τζίρος την Black Friday για τα ηλεκτρονικά φαρμακεία

Εκτοξεύθηκε ο τζίρος σε σχέση με άλλες Παρασκευές. Την πρωτιά κατέχουν τα προϊόντα make-up (600%).

Η καταναλωτική φρενίτιδα της Black Friday φαίνεται πως επηρέασε σημαντικά τους Έλληνες καταναλωτές και στις αγορές τους από τα ηλεκτρονικά φαρμακεία. Σύμφωνα με τα στοιχεία του eRetail Audit, o συνολικός τζίρος των ηλεκτρονικών φαρμακείων την Black Friday αυξήθηκε κατά 210% συγκριτικά με τις τέσσερις προηγούμενες Παρασκευές του Νοεμβρίου (ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για το 2018 ήταν 153%) με 180 από συνολικά 287 ηλεκτρονικά φαρμακεία, να πραγματοποιούν προωθητικές ενέργειες.
Σε σύγκριση με τις προηγούμενες Παρασκευές του Νοεμβρίου η κατηγορία που ξεχώρισε στην προτίμηση των καταναλωτών ήταν τα προϊόντα make up (+600%), ενώ πολύ μεγάλη ανάπτυξη πωλήσεων παρατηρήθηκε και στα προϊόντα φροντίδας ματιών (+407%), στα προϊόντα καθαρισμού προσώπου (+373%), στα προϊόντα αντιγήρανσης (+362%) και στις ενυδατικές κρέμες (+352%). Ακόμη, το μέσο καλάθι στις online παραγγελίες ήταν αυξημένο κατά 8,5% σε σχέση με τις υπόλοιπες μέρες του έτους και διαμορφώθηκε στα 44,20 Ευρώ με το ΦΠΑ.



Δεν επιτρέπονται τα σχόλια.

Το lay-out.gr θέλει να ακούσει την άποψή σας. Μπορείτε να γράφετε τα σχόλιά σας ελεύθερα, όμως θα επιθυμούσαμε να αποφεύγετε τους υβριστικούς χαρακτηρισμούς. Επίσης, σας παρακαλούμε τα όσα γράφετε να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους.