Σε ποια νησιά θα επιτραπεί νωρίτερα η μετακίνηση – Πως θα ταξιδεύουμε

664

Το σενάριο που επικρατεί είναι ότι από την προσεχή Δευτέρα 18 Μαΐου, εκτός από τις μετακινήσεις στην Ηπειρωτική Ελλάδα και την Κρήτη, θα επιτρέπονται και οι μετακινήσεις προς τα νησιά του Αργοσαρωνικού.

Το θέμα της άρσης των περιορισμών μετακίνησης προς τα νησιά έρχεται ολοένα και περισσότερο στο προσκήνιο και η κυβέρνηση φέρεται να εξετάζει το ενδεχόμενο να επιτραπεί νωρίτερα η ελεύθερη μετακίνηση και για τα νησιά του Αργοσαρωνικού.

Από την προσεχή Δευτέρα 18 Μαΐου λοιπόν, όπως φαίνεται, εκτός από τις μετακινήσεις στην Ηπειρωτική Ελλάδα και την Κρήτη, θα επιτρέπονται και οι μετακινήσεις προς Σαλαμίνα, Αίγινα, Αγκίστρι, Πόρο Ύδρα και Σπέτσες, λόγω και της εγγύτητάς τους με την Αθήνα.

Για τα υπόλοιπα νησιά της Επικράτειας, ο σχεδιασμός μένει για την ώρα ως έχει, δηλαδή η μετακίνηση να επιτρέπεται από τις 25 Μαΐου.

Ακόμη ωστόσο δεν έχει οριστικοποιηθεί σχετική απόφαση, η οποία όπως έχει ξεκαθαρίσει ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς, θα ληφθεί στα μέσα της επόμενης εβδομάδας και θα εξαρτηθεί από την επιδημιολογική καμπύλη.

Να μη χαθεί η τουριστική περίοδος
Στόχος της κυβέρνησης είναι να μην χαθεί η τουριστική περίοδος. Στο πλαίσιο αυτό προβλέπεται γενική απελευθέρωση των ακτοπλοϊκών μετακινήσεων προοδευτικά από τις 25 Μαϊου και πάντα με σεβασμό στα υγειονομικά πρωτόκολλα για να αντέξουν οι υγειονομικές δομές των νησιών. Στις προθέσεις της Κυβέρνησης φέρεται να είναι και η επιτάχυνση για το άνοιγμα των ξενοδοχείων 12 μηνης λειτουργίας το οποίο είχε οριστεί βάσει του αρχικού σχεδίου για την 1η Ιουλίου.

Πώς θα ταξιδεύουμε
Τα πλοία θα ταξιδεύουν με πληρότητα 50%, ενώ για τα πλοία με καμπίνες το ποσοστό αυτό θα φτάνει έως 55%.

Ανά καμπίνα θα υπάρχει ένας επιβάτης εκτός και αν πρόκειται για οικογένεια. Η διάθεση των καμπινών των πλοίων θα γίνεται μόνο από το αφετήριο λιμάνι και όχι από τους ενδιάμεσους σταθμούς.

Στα καθίσματα αεροπορικού τύπου θα υπάρχει μια κενή θέση ανάμεσα στους επιβάτες ενώ θα υπάρχει και ειδική σήμανση για το πού θα πρέπει να κάθονται.

Επίσης, σύμφωνα με τον έως τώρα σχεδιασμό, οι πόρτες και τα παράθυρα θα πρέπει να ανοίγονται περισσότερο χρόνο από τον συνηθισμένο, ενώ όσον αφορά στον μηχανικό αερισμό σε περίπτωση διακοπτόμενης λειτουργίας του πλοίου θα πρέπει το σύστημα αερισμού να μην σταματάει καθόλου.

Επιπλέον η χρήση της μάσκας στα πλοία θα είναι υποχρεωτική.