Σαντορίνη: «Δεν ήταν ο συμπλέκτης, έσπασαν όλο το κάρτερ» λέει για τους Γάλλους ο υπεύθυνος των ενοικιαζόμενων ΙΧ

117

Σαντορίνη: Zευγάρι Γάλλων αναγκάστηκε να πληρώσει 5.000 ευρώ για «ζημιά»  στον συμπλέκτη ενοικιαζόμενου Ι.Χ.

Ο ιδιοκτήτης του γραφείου ενοικιαζόμενων ΙΧ υποστηρίζει ότι οι τουρίστες, πιθανόν, έβαλαν το αυτοκίνητο σε κάποιο πάρκινγκ με αποτέλεσμα «να βρει από κάτω» και να αρχίσει να χάνει λάδια – Υπάρχουν τιμολόγια από το συνεργείο για το κόστος επισκευής του, λέει για τα € 5.400

Διαψεύδουν τις κατηγορίες για υπερχρέωση λόγω συμπλέκτη οι υπεύθυνοι του γραφείου ενοικιαζόμενων ΙΧ στη Σαντορίνη ύστερα από τη μήνυση των Γάλλων τουρίστων στην οποία κατήγγγειλαν πως κλήθηκαν να πληρώσουν 5.000 ευρώ για μια ζημιά. Ο ιδιοκτήτης του γραφείου ισχυρίζεται, ειδικότερα, ότι η ζημιά στο IX δεν αφορούσε τον συμπλέκτη αλλά τα κάρτερ λαδιού σε Nissan Micra του 2019 και πως το ζευγάρι των Γάλλων τουριστών «τα φούσκωσε» διότι δεν ήθελε να πληρώσει.

Υποστηρίζει δε ότι οι Γάλλοι τουρίστες, πιθανόν, έβαλαν το αυτοκίνητο σε κάποιο πάρκινγκ με αποτέλεσμα «να βρει από κάτω» και να αρχίσει να χάνει λάδια. «Μπήκαν μέσα σε πάρκινγκ και εκεί πρέπει να έσπασαν τα κάρτερ λαδιού» λέει.

Ισχυρίζεται ακόμη ότι δεν κινήθηκαν προς το μέρος των τουριστών πέντε άτομα από το γραφείο, για να τους αναγκάσουν να πληρώσουν, όπως υποστηρίζουν οι Γάλλοι στη μήνυσή τους.

«Πώς γίνεται να μας πλήρωσαν κανονικά για τη ζημιά που τους είπαμε και εκείνοι να μην πήγαν στο τοπικό αστυνομικό τμήμα για να καταγγείλουν ότι τους κλέψαμε αλλά να το κάνουν κατά την επιστροφή τους στην Αθήνα;» διερωτάται την ίδια στιγμή ο υπεύθυνος του γραφείου ενοικιαζόμενων ΙΧ.

Στο ερώτημα αν έκοψε απόδειξή ή τιμολόγιο στους δυο Γάλλους τουρίστες για τις τρεις χρεώσεις που εμφανίζονται στις πιστωτικές τους κάρτες, ύψους 5.400 ευρώ, ο ιδιοκτήτης του γραφείου λέει στο protothema.gr πως αυτό δεν είναι απαραίτητο και ότι τα χρήματα μεταφέρθηκαν αμέσως από τον λογαριασμό της εταιρείας του στο συνεργείο για να αποκατασταθεί η ζημιά στο ενοικιαζόμενο όχημα. Επιπλέον, υποστηρίζει ότι έχουν κοπεί τα σχετικά τιμολόγια, όμως δεν θέλει να τα δημοσιεύσει προτού γίνει το δικαστήριο.

Η νεότερη εξέλιξη που προστίθεται στο παζλ της υπερχρέωσης θέλει την καταγγελία των Γάλλων να φτάνει στην Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού Κυκλάδων, η οποία – με τη σειρά της – ζήτησε από την επιχείρηση ενοικιαζόμενων οχημάτων γραπτές εξηγήσεις.

Οι υπεύθυνοι του γραφείου, στους οποίους έχει υποβληθεί μήνυση από τους τουρίστες, έχουν προχωρήσει στη διατύπωση των δικών τους εξηγήσεων, οπότε το «σίριαλ» με το πρόβλημα στον συμπλέκτη και την υπερχρέωση στις πιστωτικές κάρτες θα έχει και συνέχεια.

Διαβάστε περισσότερα στο Πρώτο Θέμα