Πότε αρχίζουν οι εκπτώσεις και πότε πέφτουν «Black Friday» και «Cyber Monday»

του Γιάννη Γατσούλη

Μπορεί να βρισκόμαστε στα μέσα Οκτωβρίου και η ηλιοφάνεια των τελευταίων ημερών, να μας κάνει να θεωρούμε ότι ο φετινός χειμώνας θα αργήσει.

Ωστόσο καθώς όλο και κάποια αγορά προϊόντος σε δυσθεώρητη τιμή ίσως να έχουμε να πραγματοποιήσουμε ενόψει της πιο κρύας εποχής του χρόνου, καλό είναι γνωρίζουμε τις ημερομηνίες, κατά τις οποίες έχουν οριστεί οι φετινές εκπτώσεις, προκειμένου να προγραμματίσουμε την εξόρμησή μας στα καταστήματα και να μπορέσουμε να πετύχουμε πιο συμφέρουσες τιμές.

Έχουμε και λέμε: Σε δεκαπέντε ημέρες περίπου, την Παρασκευή 1 Νοεμβρίου ανοίγουν οι φθινοπωρινές εκπτώσεις με ένα 10ήμερο, μέχρι την Κυριακή 10 Νοεμβρίου, ημέρα που θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα.

Τον ίδιο μήνα ακολουθεί η βασίλισσα των εκπτώσεων, η αμερικανόφερτη γιορτή κατανάλωσης με την περάστια πτώση τιμών και τις ασύλληπτες προσφορές, η «Black Friday». Μια ημέρα, που έχει κυριαρχήσει στην εμπορική δραστηριότητα της χώρας τα τελευταία τέσσερα χρόνια, και έχει συνδεθεί με εικόνες ατελείωτων ουρών έξω από τα μεγάλα πολυκαταστήματα και όχι μόνο, η «Black Friday», έχει καθιερωθεί να πραγματοποιείται την τελευταία Παρασκευή κάθε Νοεμβρίου, ενώ πάντα ακολουθεί την ημέρα των Ευχαριστιών (28/11). Ετσι, φέτος η «Black Friday» πέφτει στις 29 Νοεμβρίου.

Και για όσους δεν προλάβουν ούτε την «Black Friday» έπονται τα διαδικτυακά καταστήματα με τη «Cyber Monday», η οποία έχει οριστεί για εφέτος στις 2 Δεκεμβρίου. Η συγκεκριμένη ημέρα, ωστόσο, αφορά μόνο σε αγορές στο Διαδίκτυο, όπως υποδηλώνει και η ονομασία της.

Ανεξάρτητα από το πότε θα επιλέξετε να προμηθευτείτε το προϊόν της επιθυμίας σας, φροντίστε να πραγματοποιήσετε πριν μία έρευνα αγοράς, ώστε να αποκτήσετε ακριβή εικόνα της έκπτωσης που μπορείτε να πετύχετε.  Επιστρατεύστε και το Διαδίκτυο στην προσπάθειά να ενημερωθείτε καλύτερα, καθώς κάποια καταστήματα τρέχουν τις σχετικές διαφημιστικές καμπάνιες, αλλά και ξεκινούν τις προσφορές αρκετές ημέρες νωρίτερα. Σε περίπτωση αγοράς περισσότερων από ένα προϊόντων, κάντε μια λίστα, ώστε να διευκολυνθείτε στην σύγκριση τιμών κατά την έρευνά σας, και κατ’ επέκταση και κατά την προμήθειά τους, αλλά και για να μην ενδώσετε σε παρορμητικές αγορές, που απλά θα ζημιώσουν το… πορτοφόλι σας. Βγάλατε ήδη χαρτί και μολύβι;



Δεν επιτρέπονται τα σχόλια.

Το lay-out.gr θέλει να ακούσει την άποψή σας. Μπορείτε να γράφετε τα σχόλιά σας ελεύθερα, όμως θα επιθυμούσαμε να αποφεύγετε τους υβριστικούς χαρακτηρισμούς. Επίσης, σας παρακαλούμε τα όσα γράφετε να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους.