MEGA: Αδιαμφισβήτητος νικητής στη τηλεθέαση τον Νοέμβριο

440

Πρώτο έκοψε το νήμα της τηλεθέασης το MEGA το Νοέμβριο, καταγράφοντας
μάλιστα ανοδική πορεία τόσο στο σύνολο του μήνα, όσο όμως και στην ζώνη
υψηλού ανταγωνισμού.


Ενημέρωση, ψυχαγωγία και μυθοπλασία κέρδισαν την προτίμηση των τηλεθεατών
και χάρισαν στο MEGA την πρώτη θέση το Νοέμβριο με ποσοστό 13,5% στο σύνολο
του κοινού. Ακολούθησαν: ALPHA 12,9%, ANT1 11,8%, STAR 9,8%, ΣΚΑΪ 9,3%, OPEN
6,3% και ΕΡΤ1 5,6%. Στο δυναμικό κοινό 18-54 το MEGA σημείωσε μέσο όρο 11,3%.
Παράλληλα, στην κορυφή παρέμεινε η Prime Time του σταθμού, διευρύνοντας
μάλιστα τη διαφορά από τον ανταγωνισμό σε σχέση με τον Οκτώβριο. Πιο
αναλυτικά, το MEGA κατέγραψε ποσοστό 18,8% στο σύνολο του κοινού και
προπορεύτηκε των υπόλοιπων τηλεοπτικών σταθμών με τουλάχιστον 3,4 μονάδες.
Ακολούθησαν: ALPHA 15,4%, ANT1 11,5%, STAR 8,2%, ΣΚΑΪ 5,5%, ΕΡΤ1 5%, OPEN
4,4%. Στο δυναμικό κοινό 18-54 το MEGA κατέγραψε μέσο όρο 13,4%.

Τα προγράμματα του MEGA που ξεχώρισαν το Νοέμβριο είναι:

«Κεντρικό δελτίο ειδήσεων MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ»: Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων
«MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ» βρέθηκε στην πρώτη θέση με ποσοστό 12,4% στο σύνολο του
κοινού και 12% στο δυναμικό κοινό 18-54. Οι ειδήσεις του σταθμού αποτέλεσαν την
κορυφαία επιλογή για 476.000 τηλεθεατές.

«Live News»: Ξεκάθαρη παραμένει και το Νοέμβριο η κυριαρχία του Νίκου
Ευαγγελάτου στην απογευματινή ζώνη. Το ενημερωτικό μαγκαζίνο κατέγραψε μέσο
όρο 17% στο σύνολο του κοινού και 12,6% στο δυναμικό κοινό 18-54. Η κάλυψη
ξεπέρασε τους 1,4 εκατομμύρια τηλεθεατές. Σε επιμέρους κοινά η τηλεθέαση
έφτασε το 21,8%.

«Κοινωνία Ώρα MEGA»: Με πρωτιά ολοκλήρωσε το μήνα Νοέμβριο και η πρωινή
ενημερωτική εκπομπή με τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο και την Ανθή Βούλγαρη. Η
«Κοινωνία Ώρα MEGA» κατέγραψε μέσο όρο 19% στο σύνολο του κοινού και 16,4%
στο δυναμικό κοινό 18-54. Σε επιμέρους κοινό η τηλεθέαση ξεπέρασε το 29,4%.
«MEGA Σαββατοκύριακο»: Ανοδικά κινήθηκε το Νοέμβριο η πρωινή ενημερωτική
εκπομπή με τον Ντίνο Σιωμόπουλο και τη Στέλλα Γκαντώνα που κατέγραψε άνοδο
2,3 ποσοστιαίων μονάδων στο σύνολο του κοινού. Το «MEGA Σαββατοκύριακο»
κατέγραψε μέσο όρο 14,1% στο σύνολο του κοινού και 10,5% στο δυναμικό κοινό
18-54. Σε επιμέρους γυναικείο κοινό σημείωσε το υψηλότερό ποσοστό, αγγίζοντας
το 22%.

«Φως στο Τούνελ»: Η εκπομπή έρευνας με την Αγγελική Νικολούλη κατέκτησε την
κορυφή στο σύνολο του κοινού με μέσο όρο 17,2% και κάλυψη που πλησίασε τους
1 εκατομμύριο τηλεθεατές. Στο δυναμικό κοινό 18-54, το «Φως στο Τούνελ»
διατήρησε την πρώτη θέση με μέσο όρο 14,9%. Σε επιμέρους κοινό η τηλεθέαση
άγγιξε το 25,6%.

«UEFA Champions League»: Στο MEGA συντονίστηκαν και οι φίλοι της στρογγυλής
θεάς το Νοέμβριο για να παρακολουθήσουν τους αγώνες Κοπεγχάγη – Μάντσεστερ
Γιουνάιτεντ και Ρεάλ Μαδρίτης – Νάπολι, αλλά και τις δυνατές αναλύσεις της
δημοσιογραφικής ομάδας του σταθμού στις Post Game εκπομπές. Τα ματς της φάσης
των ομίλων του UEFA Champions League κατέγραψαν μέσο όρο 15,2% στο δυναμικό
κοινό 18-54 και 14,9% στο σύνολο του κοινού. Η κάλυψη των ευρωπαϊκών αγώνων
ξεπέρασε τους 1,2 εκατομμύρια τηλεθεατές.

«Σπίτι με το MEGA»: Η μουσική εκπομπή με παρουσιαστές τη Ρούλα Κορομηλά και
τον Μιχάλη Χατζηγιάννη, κέρδισε την πρώτη θέση με μέσο όρο 12,9% στο σύνολο
του κοινού και προπορεύθηκε έτσι του ανταγωνισμού με διαφορά 2,1 και πλέον
ποσοστιαίων μονάδων. Η κάλυψη ξεπέρασε τους 1,6 εκατομμύρια τηλεθεατές. Σε
επιμέρους γυναικείο κοινό, το «Σπίτι με το MEGA» κατέγραψε ποσοστό 17,8%.

«Η γη της ελιάς»: Η δραματική σειρά του MEGA παραμένει η αγαπημένη των
τηλεθεατών, κερδίζοντας την πρώτη θέση στο σύνολο του κοινού με μέσο όρο 24%
το Νοέμβριο. Η κάλυψη άγγιξε στο διάστημα αυτό τους 1,8 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Στο δυναμικό κοινό 18-54, η «Γη της ελιάς» σημείωσε μέσο όρο 15,7%, με την
τηλεθέαση να ξεπερνά το 34% σε επιμέρους κοινά.

«Το Ναυάγιο»: Η κινηματογραφικής αισθητικής παραγωγή του MEGA διατήρησε την
πρώτη θέση στην προτίμηση των τηλεθεατών με ποσοστό 19,6% στο σύνολο του
κοινού και προπορεύτηκε του ανταγωνισμού με τουλάχιστον 4 ποσοστιαίες
μονάδες. Η κάλυψη ξεπέρασε τους 1,3 εκατομμύρια τηλεθεατές. Στο δυναμικό κοινό
18-54, «Το Ναυάγιο» σημείωσε ποσοστό 13%, ενώ σε επιμέρους κοινό η τηλεθέαση
άγγιξε το 30,2%.