Αρχική Media Mad Clip: Οι φήμες για έμφραγμα και τα πραγματικά αίτια θανάτου του

Mad Clip: Οι φήμες για έμφραγμα και τα πραγματικά αίτια θανάτου του

647

Τέλος στις φήμες για το πώς προήλθε ο θάνατος του Mad Clip έβαλαν ένας ιατροδικαστής και ένας πραγματογνώμονας, οι οποίοι απάντησαν σε κρίσιμα ερωτήματα για την τραγική βραδιά του δυστυχήματος.

Πρόκειται για τον ιατροδικαστή Παντελή Αλεξάνδρου και τον πραγματογνώμονα Ιωάννη Παλαμίδη, οι οποίοι έδωσαν τα «φώτα» τους για το θανατηφόρο τροχαίο του γνωστού τράπερ Mad Clip, που έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του στη Βουλιαγμένη και συγκρούστηκε σε κολόνα φωτισμού και δέντρο, με αποτέλεσμα να κοπεί το νήμα της ζωής του.

Υπάρχει περίπτωση να πέθανε από έμφραγμα;

Στην ερώτηση αν υπάρχει περίπτωση ο τράπερ να πέθανε από έμφραγμα την ώρα του τροχαίου, ο ιατροδικαστής κ. Αλεξάνδρου ανέφερε στην εκπομπή «Super Κατερίνα» ότι όταν υπάρχει προφανής αιτία θανάτου, δε συνηθίζεται η διενέργεια ιστολογικών εξετάσεων παρά μόνο τοξικολογικών. Αναμένεται όμως το αποτέλεσμα των εξετάσεων του διάσημου τράπερ.

«Στη συγκεκριμένη περίπτωση, όπως φαίνεται, η ταχύτητα πρόσκρουσης ήταν αρκετά μεγάλη. Συνήθως σε τέτοια περιστατικά οι κακώσεις είναι πολλαπλές. Από την ιατροδικαστική εμπειρία μου, υπάρχουν περιπτώσεις που μπορεί να έχουμε ελάχιστες εξωτερικές κακώσεις και στο εσωτερικό του σώματος να δούμε βαριές κακώσεις που να συμπεριλαμβάνουν πολλά συστήματα, πολλά όργανα.

»Θα πρέπει να διευκρινίσω ότι η ιατροδικαστική επιστήμη βοηθάει με την πραγματογνωμοσύνη να βρεθεί ο τρόπος επέλευσης του θανάτου. Συνήθως, όταν υπάρχει μια προφανής αιτία θανάτου δε συνηθίζεται η διενέργεια ιστολογικών εξετάσεων παρά μόνο τοξικολογικών. Εδώ σαφώς και δεν είναι απλά τα πράγματα. Εάν με τις τοξικολογικές εξετάσεις έχουμε ανίχνευση αλκόολης, αυτό σαφώς και έχει επηρεάσει την οδηγική συμπεριφορά».

Οι τρεις παράγοντες που εξετάζονται σε ένα ατύχημα

Ο πραγματογνώμονας κ. Παλαμίδης από τη δική του πλευρά είπε: «Όταν έχουμε ένα ατύχημα εξετάζουμε τρείς παράγοντες, τον άνθρωπο, το αυτοκίνητο και τον δρόμο. Το αυτοκίνητο γνωρίζουμε πάρα πολύ καλά ότι είχε πολλή μεγάλη υποδύναμη, ήταν οπισθοκίνητο, είχε πίσω κινητήρα, είχε βγαλμένα τα ηλεκτρονικά συστήματα, είχε ελαστικά που δεν ενδείκνυνται για εκτός πίστας, και πολύ δυνατά φρένα εμπρός. Σε ό, τι έχει να κάνει με τον δρόμο, υπάρχει ένα βίντεο που δείχνει νερά στον δρόμο στη 1.15 το βράδυ, το ατύχημα έγινε μια ώρα μετά».

Διαβάστε περισσότερα στο in.gr