Eurovision: Ο αποκλεισμός της Κύπρου, ένα ακόμη φιλί και μία Ισπανία που έβαλε «φωτιά»

145

Eurovision-2022-Cyprus-Andromache-1st-rehearsal-1

Ενας ακόμη «χλιαρός» ημιτελικός ήταν ο χθεσινοβραδινός με δυσάρεστες εκπλήξεις για την Κύπρο και δίχως πρωτοτυπία ή φαβορί που να κλέβουν την παράσταση

Ιδια η γεύση με τον Α’ Ημιτελικό και ίσως λόγω απουσίας ελληνικού ενδιαφέροντος, ένα level πιο βαρετή ήταν αυτή που άφησε ο Β’ Ημιτελικός της Eurovision. Με καλλιτέχνες να γυρίζουν γύρω από τον εαυτό τους κυριολεκτικά και μεταφορικά. Είτε «καρφωμένοι» στη σκηνή με ένα μικρόφωνο αλλά δίχως ερμηνείες να καλύπτουν το κενό του φαντασμαγορικού θεάματος και έναν θεσμό που ψάχνει την ταυτότητά του εν μέσω πολέμου και κρίσης. Η Eurovision φέτος, κακά τα ψέματα, δεν ανέδειξε συμμετοχές οι οποίες συζητιούνται, δεν είχε ανατροπές και σίγουρα όλα γίνονται υπό την σκιά κάτι δυσάρεστου εδώ ο καθένας διαλέγει και παίρνει ένα από τα πολλά που συμβαίνουν.

Το ευφυές σχόλιο του Γιώργου Καπουτζίη

Φάνηκε και από την περιγραφή της Μαρίας Κοζάκου και του Γιώργου Καπουτζίδη, οι οποίοι πάντα ευγενικοί δεν το είπαν ξεκάθαρα αλλά άφησαν υπαινιγμούς για «χλιαρή γεύση». Η ατάκα της βραδιάς από τον ευφυή σεναριογράφο: «Ολοι έχουν γδυθεί απόψε εκτός από εμάς». Σωστό καθώς αρκετά ρούχα έχασαν τον δρόμο τους στη σκηνή αλλά μάλλον δίχως πολλούς να ενδιαφέρονται…

Υπήρχαν πολύ καλές φωνές και τοπικοί εθνικοί καλλιτεχνικοί ήρωες αλλά ως εκεί. Πόσο πια να σκανδαλίσει το κοινό εν έτει 2022 ένα φιλί μεταξύ ανδρών, σαν αυτό που δόθηκε από τον Achille Lauro του Σαν Μαρίνο, ο οποίος μέσα σε ένα φαντασμαγορικό σόου με φωτιές, κλουβιά και καπνούς φίλησε έναν από τους κιθαρίστες και συνέχισε τον χορό. Απλά και τα κοινό συνέχισε να καταναλώνει πίτσα. Ευτυχώς κάτι τέτοια ούτε σοκάρουν ούτε βοηθούν σκηνικά κάποιον, άνδρα ή γυναίκα.

Διαβάστε περισσότερα στο Πρώτο Θέμα