ΔΕΔΔΗΕ: Αποζημίωση για βλάβες σε συσκευές λόγω διακοπών ρεύματος – Πώς γίνεται η αίτηση

469

Τι πρέπει να κάνει ο καταναλωτής

Αποζημίωση που μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 600 ευρώ έχουν το δικαίωμα να διεκδικήσουν πολίτες που είχαν προβλήματα με την ηλεκτροδότηση τους και εξαιτίας των προβλημάτων αυτών υπέστησαν κάποια ζημιά σε ηλεκτρική τους συσκευή από την κακοκαιρία «Ελπίδα».

Η αίτηση γίνεται μέσα από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ σε ειδική πλατφόρμα με την διαδικασία να είναι αρκετά απλή.

Οι αιτήσεις για την αποζημίωση για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές υποβάλλονται μέσα από μια ειδική εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ. Στην επιλογή κατηγορία αιτήματος επιλέγουν «αίτημα επικοινωνίας» και στην υποκατηγορία αιτήματος την επιλογή «αποζημιώσεις». Σύμφωνα με τον κανονισμό του ΔΕΔΔΗΕ, η αίτηση πρέπει να υποβληθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών από το συμβάν.

Τι πρέπει να κάνει ο καταναλωτής

Ο καταναλωτής που κάνει αίτηση για αποζημίωση θα πρέπει επιπλέοv:

  • να θέσει στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ (για 2 εργάσιμες ημέρες), εφόσον του ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους
  • να θέσει στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).
  • να υπογράψει Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που του χορηγείται
  • να γνωστοποιήσει στοιχεία του τραπεζικού του λογαριασμού για κατάθεση του χρηματικού ποσού της αποζημίωσής του

Διαβάστε περισσότερα στο in.gr