Άσκηση μετά τον τοκετό: Πότε μπορείτε να ξεκινήσετε να γυμνάζεστε;

Η άσκηση μετά τον τοκετό προσφέρει πολλά σωματικά και ψυχολογικά οφέλη στη νέα μητέρα.

Προφανώς, η τακτική δραστηριότητα μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των κιλών της εγκυμοσύνης και την ενίσχυση των κοιλιακών μυών.

Μπορεί επίσης να συμβάλλει στην αύξηση της ενέργειας, στην αντιμετώπιση του άγχους και του στρες και, φυσικά στην πρόληψη ή την ανακούφιση των συμπτωμάτων που σχετίζονται με την κατάθλιψη μετά τον τοκετό.

Πόσο σύντομα όμως μπορούν να ξεκινήσουν να γυμνάζονται οι νέες μαμάδες;

Διαβάστε περισσότερα στο Onmed.gr



Δεν επιτρέπονται τα σχόλια.

Το lay-out.gr θέλει να ακούσει την άποψή σας. Μπορείτε να γράφετε τα σχόλιά σας ελεύθερα, όμως θα επιθυμούσαμε να αποφεύγετε τους υβριστικούς χαρακτηρισμούς. Επίσης, σας παρακαλούμε τα όσα γράφετε να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους.