Α.Μ.Β. Σαφώς και υπάρχει αλλαγή στη θέση της γυναίκας και με απτά δεδομένα , ωστόσο υπάρχει ακόμα δρόμος που πρέπει να διανυστεί και γι αυτό το έργο αυτό εξακολουθεί και είναι σύγχρονο και σήμερα .
Στο έργο «Κουκλόσπιτο» του Ίψεν ο Τόρβαλντ Χέλμερ χειραγωγεί τη σύζυγο του Νόρα αποτρέποντας την από το να κάνει πράγματα και κάνοντας την μια κούκλα. Σου έχει τύχει ποτέ κάτι τέτοιο προσωπικά, σε έχει κάνει ποτέ κανείς να νιώσεις έτσι;
Α.Μ.Β. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν στιγμές από την καθημερινότητα , θεωρώ όλων των γυναικών που μπορεί να αισθάνονται χειραγωγημένες , ένα πολύ ωραίο παράδειγμα που βγήκε χθες είναι το βίντεο με τη Σίνθια Νίξον , που έλεγε , λογικά θα το έχεις δει και εσύ γιατί έγινε χαμός στα social media ” How to be a lady ” , πως να είσαι μια κυρία τελοσπάντων , το θέμα από εκεί και πέρα πως το δέχεσαι εσύ και αν το ακολουθείς, εγώ προσωπικά , προσπαθώ να ξέρω ποια είμαι , να ξέρω τι πρεσβεύω , τι δικαιώματα έχω και προσπαθώ να μην επηρεάζομαι από σχόλια που προσπαθούν να με χειραγωγήσουν . Νομίζω ότι τα καταφέρνω .
Με ποιά από όλες τις «Νόρες»θα θεωρούσες ότι ίσως έχεις κάποιο κοινό χαρακτηριστικό; Βρίσκεις βασικά κάποιο κοινό;
Α.Μ.Β. Είναι γυναίκα αρχικά ξεκινάμε από αυτό από εκεί και πέρα , έχω κοινά όσον αφορά τις κούκλες και όχι το ” Κουκλόσπιτο ” , χρησιμοποιούμε πολλές θεατρικές γυναίκες που έχουν περάσει από πολλά έργα , δεν χρησιμοποιούμε μόνο την Νόρα , σίγουρα έχω κοινά με πολλές από αυτές , με κάποιες βασικά , όχι με όλες . Τώρα κάτι συγκεκριμένο δεν μου έρχεται .
Έχεις το κανάλι σου στο You Tube , έχεις το ραδιόφωνο και είχες και τις πρόβες της παράστασης. Ήταν δύσκολο να τα συνδυάσεις όλα αυτά μαζί; Έχεις ελεύθερο χρόνο και αν ναι τι κάνεις;
Α.Μ.Β. Έχω ελεύθερο χρόνο , καταφέρνω πάντα και βρίσκω χρόνο για τον εαυτό μου γιατί δεν λειτουργώ διαφορετικά επειδή είμαι αρκετά αγχώδης , έχω καταλάβει ότι πρέπει να βρίσκω πάντα χρόνο για τον εαυτό μου για να καθαρίζει το μυαλό μου , οπότε καταφέρνω και τα συνδυάζω, όταν ας πούμε ήμουν πιο μικρή στο χώρο , στη δουλειά έβαζα όλα τα πράγματα μαζί και δεν έβρισκα χρόνο για τον εαυτό μου γιατί δεν ήθελα να πω όχι σε κάτι, ήθελα να δοκιμάσω , τώρα πια ξέρω τι μου ταιριάζει νομίζω και καταφέρνω να βρίσκω χρόνο για μένα κάθε μέρα. Έχω περάσει κιόλας και τη περίοδο με το rodeo που ήταν ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα , οπότε φέτος ήταν σχετικά εύκολο να συνδυαστούν.
Μετά τη φετινή σεζόν με το έργο «Κούκλες» σε σκηνοθεσία του Νίκου Ανδρουλάκη , τι σου αρέσει να κάνεις περισσότερο You Tube, να εργάζεσαι ως ραδιοφωνική παραγωγός ή να επεκτείνεις και άλλο τις ικανότητες σου στο θέατρο;
Α.Μ.Β. Κοίταξε ηθοποιός έχω σπουδάσει και στόχος μου πάντα ήταν να ασχοληθώ με αυτό , όπως έχω πει και σε άλλη μου συνέντευξη , όμως ο χώρος της υποκριτικής στην Ελλάδα είναι αρκετά παραγκωνισμένος να το πω από άποψη οικονομικών αποδοχών και είχα αποφασίσει ότι παρόλο που αυτό θέλω να κάνω , αν μια δουλειά δεν με καλύπτει τόσο συναισθηματικά όσο και οικονομικά δεν θα το κάνω για τη ψυχή της μανούλας μου γιατί είναι δουλειά , από εκεί και πέρα είμαι άνθρωπος που μου αρέσει να δοκιμάζω πολλά πράγματα , σίγουρα το You Tube είναι το παιδί μου ας το πούμε είναι κάτι το οποίο συνεχώς προσπαθώ να εξελίξω και να το φέρνω στα δεδομένα μου γιατί μεγαλώνω και εγώ , οπότε μεγαλώνει και αυτό , ωριμάζει δηλαδή και δεν είναι κάτι που θέλω να αφήσω στο άμεσο μέλλον , το ραδιόφωνο ήρθε αναπάντεχα στη ζωή μου και μου αρέσει πάρα πολύ δηλαδή ανακάλυψα στοιχεία που δεν ήξερα ότι με γοητεύουν σε αυτό το χώρο και από εκεί και πέρα αν έρθει οποιαδήποτε θεατρική πρόταση που έχει να κάνει με το θέατρο είμαι πολύ ανοιχτή σε αυτό , είναι προτεραιότητα μου.
Προτιμάς θέατρο ή Κινηματογράφο;
Α.Μ.Β. Κινηματογράφο από πάντα , μου άρεσε πολύ ο κινηματογράφος να βλέπω και να παίζω , δηλαδή δεν το διαχωρίζω.
Σου έχει γίνει κάποια πρόταση αυτή τη περίοδο σε σχέση με το Θέατρο;
Α.Μ.Β. Όχι , όχι η αλήθεια είναι ότι αυτή τη στιγμή δεν έχω κάποια άλλη πρόταση , δεν είναι και η σεζόν ούτως ή άλλως ακόμα που γίνονται προτάσεις και ετοιμάζονται τα έργα, ότι έχει γίνει έχει γίνει μέχρι τώρα.
Πρόσφατα είχες κάποιο ατύχημα με τα χείλη σου και αναγκάστηκες να κάνεις κάποια ράμματα , όμως το αντιμετώπισες με χιούμορ. Πως μπορείς και αντιμετωπίζεις το κάθε τι με χιούμορ;
Α.Μ.Β. Νομίζω ότι είναι η βασική άμυνα του οργανισμού μου το χιούμορ , έτσι μπορώ να μην αγχώνομαι , να μην , να αντιμετωπίζω έτσι τα πράγματα πιο ελαφρά από την καρδία για να μπορέσω να πάω παρακάτω γιατί διαφορετικά μπορεί να μου μείνουν κουσούρια , φόβοι και δεν θέλω να έχω φοβίες οπότε προσπαθώ να τις ξορκίζω.
Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια; Πως φαντάζεσαι τον εαυτό σου στο μέλλον;
Α.Μ.Β. Δεν ξέρω ποτέ δεν μου άρεσε αυτή η ερώτηση για να είμαι ειλικρινής , γιατί επειδή είμαι αγχώδης και επειδή οι άνθρωποι που έχουμε σοβαρό πρόβλημα με το άγχος , ζούμε πολύ στο μέλλον γι’ αυτό το λόγο δεν μπορούμε να ευχαριστηθούμε το παρόν. Ειδικά μάλιστα τα τελευταία χρόνια προσπαθώ να μην το σκέφτομαι .Υγεία θα πω , είναι το σίγουρο που θα μπορούσα να σου πω , ότι θα ήθελα να έχω στο μέλλον και από εκεί και πέρα όλα τα άλλα μπορεί να ακολουθήσουν.
Θα ήθελες να πεις κάτι για το σάλο που είχε προκύψει στην αρχή της παράστασης;
Α.Μ.Β. Είναι ότι αισθάνθηκα ότι βάλλομαι τόσο εγώ όσο και οι συνάδελφοι μου , όχι μόνο η Ειρήνη , αλλά και όλη η παράσταση. Θεώρησα ότι έπρεπε κάπως να πάρω μια θέση όχι ακριβώς για να προστατέψω εμένα , είτε την Ειρήνη , είτε την παράσταση απλά ξέρεις όταν ακούς κάποιον να μιλάει για σένα ακατάλειπτα και χωρίς να έχεις να πεις τίποτα , τίποτα κάποια στιγμή λες ας πω και εγώ κάτι . Δεν νομίζω πάντως ότι προκάλεσα με την απάντηση μου , ούτε ότι ήμουνα εξοργισμένη όπως γράφτηκε. Ήταν ένα debate , από τη στιγμή που κάποιος μίλησε για μένα , θεώρησα ότι μπορώ να απαντήσω . Από εκεί και πέρα αν γυρνούσα το χρόνο πίσω παίζει όντως να μην ασχολιόμουνα να απαντήσω , αυτό μόνο, αλλά και αυτό ένα μάθημα ήταν για μένα . Ο καθένας μπορεί να πει όπως είπα και τότε , ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει αρκεί να το έχει παρακολουθήσει . Δηλαδή δεν θα έμπαινα στο κόπο να διαφωνήσω με κάποιον που είδε τη παράσταση και είπε ότι δεν του άρεσε , είναι δικαίωμα του. Με κάποιον όμως που έλεγε ανακρίβειες και δεν ήρθε ποτέ να δει την παράσταση θεώρησα ότι πρέπει να πω κάτι.