Τα tips που θα σε σώσουν από τα Χριστουγεννιάτικα “βάρη”

unnamed

Οι διακοπές των Χριστουγέννων είναι η περίοδος που όλοι εμείς καταναλώνουμε μεγαλύτερες ποσότητες φαγητού. Οι περισσότεροι από εμας μπαίνουμε σε πειρασμούς που είναι δύσκολο να μην ενδώσουμε και να συγκρατηθουμε.

Της Λευκοθεάς Καβρουλάκη

Πτυχιούχος καθηγήτρια φυσικής αγωγής και αθλητισμου. Απόφοιτη του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

unnamed-3

Ετσι η προσπάθεια για απώλεια βάρους ή μια σωστή ισορροπημένη διατροφή συναντά εμπόδια.

Συνήθως οι γιορτινές υποχρεώσεις διαταράσσουν τους ομαλούς, καθημερινούς  ρυθμούς σας, με αποτέλεσμα να επηρεάζει και το διατροφικό σας πλάνο. Έρευνες έχουν δείξει πως όταν γευματίζουμε με άλλους καταναλώνουμε 44% περισσότερη τροφή απ’οτι μόνοι μας ή με τη συνηθισμένη παρέα μας.

Αρχίστε την ημέρα σας με ένα υγιεινό χορταστικό πρωινό ώστε να μην ενδώσετε σε ένα ανθυγιεινό σνακ.

TIP❣️

Οι θερμίδες των σνακ ξεφεύγουν γρήγορα.

•ένα κομμάτι γλυκό περιέχει βομβα θερμίδων.

Μια καλή υγιεινή επιλογη θα ήταν..

•ένα φρούτο

•φρέσκα λαχανικά

Τα οποία  περιέχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β και C, σίδηρο που βοηθούν στην προστασία του οργανισμού από ασθένειες.

Στο κυρίως γεύμα πρωταρχική θέση έχει η πρωτεΐνη καθώς περιέχει βιταμίνες που διαλύουν το λίπος και βοηθά στην επιδιόρθωση των μυών. Μια καλή επιλογή για να συνοδεψεται την πρωτεΐνη είναι τα λαχανικά, ειδικά αν είναι μαγειρεμένα με υγιεινό τρόπο.

Επομένως από τη μια πλευρά οι πρωτεΐνες βοηθούν στην αύξηση της μυϊκής μας μάζας και απο την άλλη, με τα λαχανικά δεσμεύεται η χοληστερίνη των τροφών και μειώνεται η απορρόφηση του λίπους.

unnamed

ΤΙΡ❣️

Το πιο άπαχο κρέας και πιθανόν το πιο υγιεινο είναι η γαλοπούλα.

•είναι πλουσια σε πρωτεΐνες και χαμηλή σε λιπαρά, συγκεκριμένα 140γρμ γαλοπούλας περιέχουν μόλις 7γρμ λίπους και

•τα λαχανικά περιέχουν πολλές φυτικές ίνες.

Επομένως απο τη μια πλευρά δεσμεύεται η χοληστερίνη των τροφών και μειώνεται η απορρόφηση του λίπους,και από την άλλη πλευρά οι πρωτεΐνες βοηθούν στην αύξηση της μυϊκής μας μάζας.

Για το τέλος αφήσαμε το επιδόρπιο. Σε όλα τα γιορτινά τραπέζια την παράσταση κλέβουν τα γλυκά που σερβίρονται στο τέλος του γεύματος.

unnamed-1

ΤΙΡ❣️

ΜΗ ΣΤΕΡΕΙΣΤΕ!!!

•επιλέξτε ένα μικρό κομμάτι από το επιδόρπιο •ή δημιούργησε το δικό σου επιδόρπιο. Μια φρουτοσαλάτα με γιαούρτι και μέλι θα ήταν μια σωστή επιλογή.

Κλείνοντας θα ήθελα να μοιραστώ ένα μυστικό  μαζί σας. Το εφαρμόζω χρόνια στον εαυτό μου και δεν με έχει προδώσει. Ίσως όλοι θα θέλαμε να μείνουμε στην αγκαλιά του καναπέ όμως αν επιθυμούμε  να μη μεταβληθεί κατά πολύ το σωματικό μας βάρος τις γιορτινές μέρες ωφειλουμε να ΔΡΑΣΟΥΜΕ.

Μείνετε δραστήριοι!

Ντυθείτε καλά και βγείτε έξω για περπάτημα, η ατμόσφαιρα των Χριστουγέννων είναι ιδανική για τη βελτίωση της φυσικής μας κατάστασης.

Πρόσφατη έρευνα του πανεπιστημίου George Whasington, ανακάλυψε ότι ένα 15′ περπατήματος μετά το γεύμα βοηθά στον έλεγχο του υψηλού συγχαρού των ενηλίκων και μειώνει τον κυνδινο για διαβήτη τύπου ΙΙ.



Δεν επιτρέπονται τα σχόλια.

Το lay-out.gr θέλει να ακούσει την άποψή σας. Μπορείτε να γράφετε τα σχόλιά σας ελεύθερα, όμως θα επιθυμούσαμε να αποφεύγετε τους υβριστικούς χαρακτηρισμούς. Επίσης, σας παρακαλούμε τα όσα γράφετε να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους.